110414

25 dagar kvar!

De närmar sig och jag har aldrig varit så taggad till att göra något som nu! Förövrigt har jag en mycket hög smärtgräns, men jag tror inte jag kommer vara så speciellt kaxig när jag ligger där och ska krysta ut honom. Kan inte göra annat än att längta!!

Jag känner hans huvud, hela tiden! Sjukt coolt. Men sjukt obekvämt :)
Han är nära nu...



Ska försöka hinna med att gipsa magen också.
Bild på tjockismagen kommer upp ikväll :)

LOVE

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Så härligt med bara 25 dagar kvar!! :)

Själv får jag vänta i åtminstone 76 dagar om han inte bestämmer sig för att komma lite tidigare. :)

Stort lycka till på förlossningen!

Längtar tills det är vår tur!! :)

Postat av: Zandra

jo då, du kommer nog kunna vara kaxig när du ska krysta. det är riktigt skönt ska jag säga. men värkarna innan... det är dom som är jobbiga.



dessutom tror jag inte för en sekund att du inte kommer klara det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback