110320

Söndageftermiddag!
Jag är helt slut efter dagens äventyr. Men de är de värt! Oj vilken underbar dag de har varit, massa sol och grillning på älven. De måste vi göra om, snarast! 

Förövrigt så är humöret på topp. Jag har suttit och tittat på mina magbilder en stund nu. Jag tyckte jag hade blivit stor redan i vecka 22-23, men nu när jag ser bilderna framför mig och jämför lite med nu. Jiiisses säger jag bara, I´m big! Av ren kärlek alltså.

Jag älskar min mage.

Nu ska jag kila iväg på ICA och köpa mig ett cerat, (som min farmor så fint lärde oss att säga när vi va små.)

Ha en mysig söndag!
Love

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Tack så mkt! :)

Ska sannerligen bli en härlig resa och blir bara bättre och bättre ju mer man känner av den lille skrutten. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback