magen.



Jag tycker den inte ska växa så mycket mer. Får snart inte åt jackan, känns lite halv surt att köpa en ny bara för någon vecka. Nää, hit med lite sol och vår nu tack!! Trött på kylan nu.

Håller just nu på slinga mitt hår. Ser ut som hejkomochhjälpmig! Den här berömda mössan som man så fint måste ha på sig gör mig inte snyggare heller, haha!

Snart blir de säääängen, oj så jag längtar! Är sjukt trött ikväll...
I morgon väntas de nya äventyr!
Love

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra

jag tycker inte din mage ser så värst stor ut ändå. har jag hunnit vänja mig? eller har den inte växt så mycket?

Postat av: Zandra

men jag tror däremot att den är grymt jobbig att bära på ändå. jag kommer ihåg hur tungt det var redan innan magen var sådär ENORMT stor.

Postat av: Zandra

sv: ja man vet aldrig vad som händer dom sista veckorna inte. det kan antingen säga BOM och magen växer hur mycket som helst eller så händer det nästan ingenting på SF måttet.



jo tack, jag mår bara prima. Jag behöver ju inte bära på en stor och tung mage så :)

Postat av: Andreé

Du är VACKER!

Postat av: Marie

Ja, eller hur! Fattar inte att tiden ändå går så snabbt när man längtar och väntar efter något så mycket som man gör. :)

Lyckliga du som bara har några veckor kvar nu! Spännande!! :)



Haha, ja visst blev han söt? Det viktigaste av all tär att han verkar må såå bra, lättad och lycklig på nåt vis. :)

Sen är det ju givetvis ett plus att man slipper all smuts och sånt som brukar hänga med in i detta väder. :)



Ha en härlig vecka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback