110318

Harrejeee så usel jag är på blogga!

Veckorna rusar bara iväg, är numera inne i vecka 32. Magen har blivit, ja...FET nu och de börjar kännas att de är sista veckorna som rullar! Börjar de bli en smula jobbigt att kliva upp på natten och kissa...huua, tur att de inte är så länge kvar nu!

Min eviga tabbe, varje dag! När jag ska vända mig om eller bara "smyga" förbi någon så glömmer jag bort min stora mage. Antingen knuffar jag människan 4 meter bort eller så slår jag i magen i dörrkarmen. Jag skrattar lika mycke varje gång.


Har varit rätt duktig i eftermiddag. Jag har dammsugat och skurat golven, kokat köttsoppa, bakat en blåbärspaj, skruvat upp hyllor, satt upp nya klockan på väggen och hunnit med lite bus med barnen. ♥
Är nöjd, så nu ska jag sätta mig i soffan och vänta på min älskade.

Ha en mysig Fredag.
Love

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Andreé

Ja du är oerhört duktigt som orkar göra allt med din "lilla" mage. Älskar dig mitt hjärta.



Puss

Postat av: Marie

Tusen tack för din fina kommentar i bloggen! :)

Vilka härliga magbilder du har! :)

Grattis tillbaka och lycka till med bebis! :)



/ Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback