jag är världens lyckligaste....

´...förutom min förbannade hosta och snuva som snart tar dö på mig! Jag är less. Jag vill bli frisk nu!!!!

Förövrigt så börjar de närma sig BF. 8 veckor kvar, de känns helt underbart. Dock börjar magen bli tung och stor, men de gör mig ingenting! Jag älskar min mage lika mycket för de.

Igår va min älskade Papps här och hjälpt oss att sätta upp vårat efterlängtade skötbord. De blev grymt bra måste jag erkänna! :) Vaggan hänger i taket i vardagsrummet också, den är såååå jävla fin! Precis som jag ville ha den. ♥ De är kärlek!

Precis just nu anlände vagnen hem till våran dörr. Nu är jag nyfiken, måste bara öppna!!!

Ha en super skön Måndagkväll.
LOVE

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback