110330

Då är jag inne i vecka 34. Börjar få lite förvärkar och massvis med vätska i benen på kvällarna. Gör allt för att försöka slippa de, men de är rätt så svårt såhär i slutet, 
I guess? Men jag är lika glad för de. Våran lillis kommer snart ut och jag kan inte längta mer än vad jag redan gör.

Förövrigt så åker snart min älskade till fjälls i 5 dagar. Kommer att bli väldigt tomt här hemma, både hunden och karln åker iväg. huuh :/ Men jag får hitta något att sysselsätta mig med helt enkelt. Ska försöka gå igenom alla bäbiskläder som vi köpt och se vad vi ska ta med oss på BB. Ska inte packa väskan än, om ni trodde de! MEN snart så. ♥ Jag blir helt lyrisk när jag tittar ner i hans låda med små, små kläder i. Kan bara inte låta bli!

Ha en skön Onsdag!
Lo
ve

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: maria

HejHej! När ska du Föda? :) alltså när är du beräknad?

Postat av: Zandra

du får promenera och hälsa på folk och fika :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback