110419

Jag blir gråtfärdig, gråhårig och lat när jag sneglar in i sovrummet.
I morse när jag vaknade va jag väldigt inne på rensa och vårstäda mina garderober lite! Så jag slet ut ALLT, allt som jag bara kunde hitta...Men ångrade mig lika fort! De är verkligen ett BERG med kläder som ligger på sängen. Borde i och för sig ta tag i de innan jag tappar orken helt och hållet. Med lite hög musik och lite ny energi borde jag nog klara av de. Men fysatan så tråkigt de är att vika kläder!


20 dagar kvar.
Packade de allra sista i lillens BBväska idag. Bara min kvar nu. Jag lovar att jag kommer säkert packa den precis när jag står med värkar och måste åka in...Jag är verkligen så! Alltid i sista minuten. Med ALLT!

Bäst att sätta igång med vikningen..
Love

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback