4 December!

Jag har länge tänkt rensa här hemma. På småsaker vi egentligen inte behöver! Eller de mesta är väl mitt skrot som ligger. Mängder med smink och småjox på toan. Kläder i högar i garderoben, får knappt igen den! Plus allt onödigt porslin i köket! LOPPIS NÄSTA...
Jag ska ta och sätta på hög musik och köra igång med storstädningen innan dagen rinner iväg alldeles!

Jag och min kära granne Jenny, har kommit på våran sysselsättning på dagarna. Betapet och stickning! Hah Börjar vi bli gammal eller är de bara jag som inbillar mig?


Magen, den växer och mår bra! Bara 10 dagar tills vi ska iväg på ultraljud. De känns skönt att få se den lilla krokodilen. 20 veckor av väntan!

På måndag kommer grabbarna hit, och dom är väääldigt saknade här i huset!


 
Nyvaken och glad Hanna!


Här har vi en mindre glad Gizzmo!

NU: Städning!
Ha en skön helg
/ Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback