Man ska aldrig säga aldrig!

Jag har alltid varit lite små skeptiskt mot tävligar osv, har aldrig haft turen att vinna någon gång. Överhuvudtaget! Men nu jävlar ska ni få höra. En resa till Kolmården, hotell med frukost och tvårätters middag för 2 vuxna och 2 barn dimpade ner i brevlådan idag! Mäkta glad jag blev då.
Jag kommer aldrig mer säga aldrig!

Helt ofattbart ju!
Kostar ju rätt så mycket pengar också. Men vi får allt helt gratis :)






HERE WE COME, KOLMÅRDEN!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

men gud. de va ju en riktigt bra vinst! :)

vart vann du de?

Postat av: En Liten Emma

Grattis!! :)

Postat av: Elina

Grattis!

Gud vad kul och extra kul när de är gratis ;P

kram och hoppas allt går bra med guldklimpen i magen! :)

Postat av: Smartis

Låt inte lura dig Hanna. Detta är bara ett sätt att lura till tigrarna. Ni bli mat. Haha. Hoppas jag har fel så ni får en trevlig resa.

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Grattis! Får ni själva resan dit betald också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback