one to go!

Jag tyckte jag precis satt här hemma och sa, nä fyy va länge..2 långa månader! De kommer kännas som evigheter. Men nu är de bara 1 dag kvar. 1 liten fjuttig ynka dag tills vi får se krokodilen!! Jag är lite nervös faktiskt. Jag är sjukt nyfiken på se exakt vilken vecka jag är i. För vi har egentligen ingen aning, vi har bara gissat! Nu ligger jag (som vi tror) i vecka 20 och jag har aldrig mått bättre...Bara jävligt ont i ryggen, känns precis som svanskotan ska spricka upp vilken sekund som helst...Kan knappt ta på mig ett par skor utan att skrika RAKT UT!



Jag är fullkomligt kär i denna lilla söta hängade vagga!
Dock synd att den inte var vit, denna är mer naturvit.
MEN DEN SKA JAG HA!

Lucia idag. 13 december! De får blir en såndär mysar dag tror jag.
Jag ska möta upp min lilla vän Sandra på fiket lite senare. De bli nog att fika lussebullar och en stor kopp kaffe.  Kanske 2, om dom är riktigt goda. Haha! Jag börjar bannemej känna mig lite småfet, magen står ut och snart får jag börja hiva iväg massa kläder :(

Frukost nästa, magen skriker!
PUSS

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: madeleine

Åh så spännande!! Och ni som ska ta reda på kön också om dem ser :D GUD SÅ KUL! Du måste lägga upp bild så ja få kik jö! Kram

Postat av: En Liten Emma

Ska DU ha den vaggan? Det blir nog lite trångt. ;P

Postat av: jossan ö

grattis hanna! :) vad roligt för er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback