5 December!

Jag hade verkligen myror i brallan igår. Kunde inte sitta stilla! Tänk ifall jag kunde få ha den energin VARJE dag, oj va saker jag hade fått gjort då!

Först städade jag, fyllde diskmaskinen, rensade bort lite skrot. Efter de fick jag sånt sjuk baksug så  jag ställde mig och bakade kärleksmums och vaniljkaka. Och inte nog med de, så passade jag på att laga 3 olika maträtter. Chiliconcarne, Lasagne och en kasslergryra! Matlådor är alltid bra att ha :) Duktiga jag!

- Och idag bakade jag bullar, med mandelmassa i! Mumms



Jag är sugen på klippa mig igen, men jag har lite beslutsångest! gaaah



Förövrigt är de är en bra Söndag!


If you can dream it, you can be it!
/ Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: roos

hey, as snygg frilla.. klipp dig, du passar ju as bra i kort! :)

förresten, man är väl bjuden på fika snart? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback