Onsdagmorgon i allära!

Natten har varit snuskigt jobbig. Snuvan och hostan tar dö på mig snart! Hur länge ska jag behöva vara sjuk.

Jag hade tänkt mig in till stan och shoppa lite kläder till oss idag! Men jag känner bannemej inte för att åka själv, tråkigt som bara den. Ska ragga upp någon muff som kan följa med!

Den årliga inventeringen igår på HM gick som väntat, alltid lika bra! Nog för att man blir lite snurrig i slutet av alla siffror och papper som ska vara korrekt. Några extra lappar skadar inte innan jul!
...och på tal om jul, vad hände? De är redan November alltså...Ojj, jag börjar nästan få panik! Julklapparna måste ju handlas, typ NU?

14 december ska vi in på UL (ultraljud). Känns inte speciellt långt borta faktiskt, men dra mig baklänges vad jag längtar! Jag hoppas att vi får se två hjärtan i min mage, jag har alltid drömt om att ha tvillingar. Men huvudsaken är ju att grodan är frisk och mår bra. Sen om de är en eller sex stycken, de får vi väl se då! :)

Nu borde jag kanske göra någon nytta, klä på mig och ta en promenad med vovven till och börja med!
Sköt om er.
/ HW

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra

Här hittade vi en till vännäsbo som bloggar! kul.

grattis till lillknodden i magen!

då är det ganska nytt då om ni ska på UL i dec?

Postat av: Zandra

vad mysigt!

jag har inte sett någon mage, men har iofs inte sett dig heller :)

Postat av: Zandra

så fel kan ni ju inte ha räknat iaf. vi blev ju flyttade 5 veckor... det du!

Postat av: Jessicas Mirakel * BF 16/12

Grattis Hanna :) Va roligt!!

Jag är beräknad till den 16;e december, och det känns faktiskt inte så långt bort! Fast ibland som en evighet! Hoppas du mår bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback