Pensionärs jävlar!

Dagen har varit lugn, alldeles för lugn. Har inte gjort speciellt mkt! Duschat, ätit, tvättat, ätit, handlat, ätit och ätit lite till... Ska ladda upp med lite frukt och citronvatten till idol! Skippar nog godispåsen ikväll, bläk. Varför köper jag ens hem godis? Ful ovana uppenbarligen, att de alltid ska finnas hemma.



Ni vet hur arg man blir när någon tränger sig i kön? Lyckades förvånadsvärt hitta mig en kort och snabb kö, men lix förbannat kommer de en seg gammkärring med FULL vagn och trycker vagnen före mig! Jag blir alldeles varm och börjar reta upp mig, DIREKT! De är inte okej, BIG NOOOO. Jag räknar, 1 2 3 4 5 6 7 8  9 10... Andas!  Jag har jag blivit en ända stor hormon. 



Nu vill jag bara att de ska bli Mondaymorning!!!

Målet är ingenting. Men vägen är allt!
HW

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback