smsmorgonterror!

AVSKYR folk som skickar sms typ 6 på morgonen. När de inte ens är ett DUGG viktigt, och själv har man inte ens har sovit halva natten. Dessutom 3 jävla stycken efter varann...Sista gången, hoppas jag! Jag känner mig inte ens levande idag. gooh!
Andreé jag hoppas du stänger av din telefon i natt! PUSS

Magen då..
Snart går jag in i vecka 16 och de känns inte alls länge kvar tills vi ska på UL! Igår fick jag känna puffar för första gången, jag trodde först att de va "pruttvarning" men de vare minsann inte! Underbart, det blev några kullerbyttor iallafall.

De är Måndag idag.
De som står på att göra listan idag är Långpromenad & Städning! Sen får jag se vars dagen tar mig.


När jag hör någon sucka "Livet är hårt",
är jag alltid frestad att säga
"jämfört med vad?"
- Sydney J. Harris

Ta hand om er
HW

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback