14 februari!

Måndag och alla hjärtansdag!
Jag och pojkarna har haft en hemmadag idag, sett film och spelat tvspel.
Nu väntar vi på att Andreé ska komma hem så vi kan mysa alla 4a i soffan.

Förövrigt händer de inte speciellt mycke. Väntar på att vagnen ska anlända någon dag, håller på vänta ihjäl mig!
I slutet av månaden ska jag och mammsen gå på stan och köpa lite välbehövliga saker till mig och krokodilen i magen. Han kommer ju snart! Fasen va tiden går fort.... ♥


 
Vecka 28 och 11 kilo tyngre.
Men oj vad jag älskar min mage!

LOVE!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebeccaa

Ja men det är inte många kronor :) Men vi får lösa frakten sen..:) Skickar du din adress så löser vi allt ;)

Postat av: Pernilla Andersson

Finmagen=))

Postat av: Zandra

Åh så mysigt. saknar min gravidmage ibland. alla sparkar och så. men så ser man på Linnéa istället. helt klart bättre :)



men snart är knodden här! har ni bestämt namn och så?

Postat av: oj

oh vilken fin mage! min mage är som en deg hahah!

Postat av: Zandra

Lee som uttalas Lii va?

det låter ju coolt och väldigt internationellt. och ja. det är först när man ser bebisen som man vet. och sen kommer ni för evigt ha ett ansikte för det namnet. :)

Postat av: Emma Stenborg

Hanna! De är nog första gången jag skulle vilja påstå att du har problem med vikten!?! Skämtåsido min underbara vän, du rent strålar, de där extra kilorna klär dej! puss

Postat av: Rebecca

Ja men jag vet! Fattar inte vars resten av vikten satt sig? typ brösten och rumpan och låren haha ;) Hoppas det försvinner :) Får ut och jogga med barnvagnen sen hihi :) Ja du ser ju om du har möjlighet att komma in ..jag tar med mig ridkläderna iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback