jag vill kräkas....

...varje gång han rör sig! De är inte så speciellt mysigt längre.
Min BM säger att jag har väldigt lite underhudsfett och därför känns sparkarna och alla rörelser betydligt mer.. Huuuuur kommer de kännas i vecka 39, 40 då? Wildchild.



Vagnen är beställd, typ 3 veckor till lär de nog ta, eftersom jag Hannavelpanna va tvungen att byta färg. Hade först valt en svart, självklart...Men fyyfarao vad tråkigt, speciellt när de är sommar! Så de blev en heeeelt annan färg. Dock inte min favoritfärg, men den är söt!

Nu ska jag mysa ner under täcket och invänta min kära sambo ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vad blev det för färger då?

oj din stackare. stackars stackars hanna som har för lite underhudsfett. nej du.. försök inte med mig.

men kan tänka mig att det är obehagligt. men snart är han här för att sparka på utsidan istället :)

Postat av: emma stenborg

Hannavelpanna, strunt i det, bara det bästa är gott nog! Man måste få vara lite omständig här i livet. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback